یدک کش نجف آباد

۲ بازديد

مانند جنرال موتورز، تویوتا و هوندا، با این قانون مخالفت کردند و استدلال کردند که این قانون بسیار سختگیرانه و برای صنعت خودرو مضر است. در آن زمان، خودروهای الکتریکی به اندازه کافی سریع یا کارآمد نبودند، بنابراین ابرهارد سوخت‌های مختلفی را بررسی کرد، از پیل‌های سوختی هیدروژنی گرفته تا بنزین، دیزل و گاز طبیعی. خودروهای الکتریکی می‌توانستند با زغال سر یدک کش نجف آباد نگ، گاز طبیعی یا نفت کار کنند. پس از تحقیقات گسترده، ابرهارد و مارک به این نتیجه رسیدند که خودروهای الکتریکی از هر وسیله نقلیه دیگری برتر هستند؛ با این حال، مشکل این بود که ابرهارد و تارپنینگ قبلاً در بخش سخت‌افزار کار می‌کردند و چیزی در مورد صنعت خودرو نمی‌دانستند.قبل از تأسیس تسلا، ابرهارد به صورت آنلاین به دنبال شرکت‌هایی بود که خودروهای الکتریکی تولید می‌کردند. در آن سال‌ها، همه شرکت‌های بزرگ درگیر نبودند، اما یک شرکت کوچک در جنوب کالیفرنیا به نا یدک کش نجف آباد  م AC Propulsion سه مدل ویژه به نام tzero تولید کرد و ایده اولیه را با ابرهارد و همکارانش به اشتراک گذاشت. tzero ثابت کرد که ساخت خودروهای الکتریکی پرسرعت امکان‌پذیر است، اما این ایده هنوز نیاز به توسعه بیشتر دارد. ابرهارد پس از تماس با آنها، متوجه شد که این شرکت کوچک پس از لغو قانون "خودروهای بدون آلایندگی" تقریباً تمام درآمد خود را از دست داده است. بنابراین، ابرهارد در این شرکت سرمایه‌گذاری کرد و از آنها خواست که برای او یک ماشین بسازند. ماشین‌های آنها مجهز به یک یدک کش نجف آباد  باتری حساس و خطرناک بودند که از صفحات سربی و اسید سولفوریک برای تولید برق استفاده می‌کرد و در نتیجه برد رانندگی بسیار کوتاهی داشت. ابرهارد پیشنهاد داد که به باتری‌های لیتیوم-یونی روی آورند. بنابراین، با سرمایه‌گذاری بیشتر، خودروهایی مجهز به باتری‌های لیتیوم-یونی ساختند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.