یدک کش نجف آباد

۲ بازديد

. در مرحله بعد، با کمک تیمی از متخصصان باتری‌های لیتیوم-یونی، تپنینگ و ابرهارد یک سیستم خنک‌کننده طراحی کردند. هیچ‌کس تا آن زمان ۷۰۰۰ سلول را در یک باتری مونتاژ نکرده بود. در ساختار باتری، سلول واحد اساسی برای ذخیره و تولید انرژی الکتریکی است. هر باتری از چندین سلول متصل به صورت سری یا موازی تشکیل شده است. امروزه، همه خودروهای الکتر یدک کش نجف آباد ریکی از سیستم‌های باتری طراحی شده توسط تسلا موتورز استفاده می‌کنند. تولد رودسترطراحی اولین مدل تسلا موتورز بسیار مهم بود. آنها می‌خواستند یک ماشین الکتریکی بسازند که در ابتدا چشمگیر به نظر نرسد. ابرهارد جلسات متعددی با طراحان و شرکت‌ها، به ویژه تیم طراحی لوتوس، برگزار کرد و دیدگاه خود را منتقل کرد. در نهایت، بیل مک‌گرگور و IDEO Design با ابرهارد بحث‌های عمیقی داشتند و چندین پیشنهاد طراحی اولیه تهیه کردند. ابرهارد، یکی از بنیانگذاران تسلا، در گردهمایی با حضور اعضای شرکت و مشاوران، در مورد این طرح‌های اولیه درخواست بازخورد کرد. طرح نهایی رودستر در آن جلسه نهایی شد.تسلا نمونه اولیه رودستر را در سال ۲۰۰۶ رونمایی کرد. این رونمایی، حتی قبل از عرضه به بازار، طرف یدک کش نجف آباد  داران زیادی را برای این ماشین اسپرت تمام الکتریکی به دست آورد. رویداد رونمایی رودستر در سانتا مونیکا در ۱۰ ژوئیه ۲۰۰۶، دیدنی بود و واکنش‌های مشتاقانه‌ای را از سوی رسانه‌ها، سرمایه‌گذاران و عموم مردم به همراه داشت. بسیاری از عملکرد بالا و جذابیت این ماشین الکتریکی شگفت‌زده شدند، اما جالب‌تر اینکه، ابرهارد و تارپنینگ جلسات منظمی برای نمایش و توضیح نمونه‌های اولیه خودروهای الکتریکی مختلف برگزار می‌کردند. هدف اصلی این کار، ارتباط با مشتریان و حمایت از آنها در طول مسیر بود. ابرهارد یدک کش نجف آباد  و تارپنینگ در مورد زمان عرضه محصول نهایی کاملاً صادق بودند. بسیاری از افراد، از جمله برخی از سرمایه‌گذاران تسلا، ۱۰۰۰۰۰ دلار برای پیوستن به لیست پیش‌سفارش هزینه کردند.در ابتدا، ابرهارد و تارپنینگ برنامه بازاریابی مکتوبی برای فروش خودروهای الکتریکی نداشتند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.