چهار سبک مختلف صفحه نمایش در دسترس است، از فناوری پیشرفته و اسپرت گرفته تا مینیمالیستی. در سبک مینیمالیستی، تمام نمایشگرها برای اساسیترین عملکردها ساده شدهاند.ترکیب رنگ صندلیها و کوسنها نیز متنوع است، از جمله چرم وگان، چرم برجسته یا چرم ناپا نرم با دوخت الماس. حتی خود صندلیها نیز میتوانند به طور خودکار متناسب با فرم بدن راننده ت یدک کش نجف آباد نظیم شوند. میراث باشکوهبرای مصرفکنندگان خودروهای لوکس، قدرت برند یکی دیگر از ملاحظات حیاتی است. خودروسازانی که داستانهای برند جذابی دارند، احتمال بیشتری دارد که مصرفکنندگان را جذب کنند. مرسدس بنز سابقهای تقریباً یک قرنی در تعالی دارد. پس از جنگ جهانی دوم، تولید خودرو از سر گرفته شد و اولین مدل آن ۱۷۰ V بود که در ابتدا در سال ۱۹۳۶ برای اهداف امداد و نجات، پلیس، تجاری و بازرگانی عرضه شد. اندکی پس از آن، مرسدس بنز اولین خودروی سواری پس از جنگ خو یدک کش نجف آباد د - یک سدان - را معرفی کرد. در سال ۱۹۴۶، نسل اول کلاس E متولد شد. مهندسان آن را تجسم کاملی از جذابیت پایدار این برند میدانستند و کلاس E تا به امروز پرفروشترین مدل مرسدس بنز است و فروش جهانی آن به ۱۴ میلیون دستگاه رسیده است.امسال، با نزدیک شدن به هفتاد و پنجمین سالگرد خود، کلاس E یک طراحی مجدد کامل داشته است. پس از یک بازنگری کامل، این مدل پاییز امسال به نمایشگاه هنگ کنگ خواهد رسید و به زودی مدلهای کوپه و کانورتیبل کلاس E نیز بهروزرسانی یدک کش نجف آباد خواهند شد. از زمان اولین حضورش در کارخانه زیندلفینگن در آلمان بیش از ۷۰ سال پیش، کلاس E همواره یک پایگاه مشتری وفادار برای مرسدس بنز بوده است. حفظ این وفاداری، یک هدف مهم برای یک برند لوکس و تعهدی راسخ به خود محصول است.پایداریسرانجام،
در دوران پس از همهگیری، مسائل زیستمحیطی برای مصرفکنندگان خودروهای لوکس بیش از هر زمان دیگری حیاتی خواهد بود. به گفته Bain & Co.، تمرکز مصرفکننده بر پایداری و مسائل اجتماعی ادامه خواهد یافت و اهمیت مدیریت زیستمحیطی و اجتماعی (ESG) را بیش از پیش تقویت میکند.برخی از برندهای آیندهنگر در حال حاضر به سمت تأکید بیشتر بر پایداری د یدک کش نجف آباد ر حال تغییر هستند و مرسدس بنز سفر الکتریکیسازی خود را آغاز کرده است. مرسدس بنز تأیید کرده است که تا سال ۲۰۲۲، هر یک از خطوط مدل آن حداقل یک وسیله نقلیه الکتریکی ارائه خواهد داد و قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۱۰ مدل الکتریکی را عرضه کند.کارخانه زیندلفینگن مرسدس بنز قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ به خنثیسازی کامل کربن دست یابد. با پایبندی به فلسفه «یا بهترین یا هیچ»، طرفداران مرسدس بنز بدون شک چیزهای زیادی برای انتظار دارند. کارل فریدریش بنز با استعداد استثنایی خود در یدک کش نجف آباد مهندسی مکانیک و علاقه شدید به مفهوم نوظهور «کالسکه بدون اسب»، اولین خودروی جهان با موتور احتراق داخلی را در سال ۱۸۸۵ طراحی و توسعه داد.تصور سهم عمیقتری در تاریخ حمل و نقل دشوار است، اما بنز در طول دوران خستگیناپذیر نوآوری خود، نقشی محوری در صنعت خودرو ایفا کرد.۱. پیشینه فقیرانه و استعداد خارقالعاده بنز در مهندسیکارل بنز در ۲۵ نوامبر ۱۸۴۴ در کارلسروهه آلمان متولد شد و در محیطی چالشبرانگیز بزرگ شد. پدرش، مهندس راهآهن، در دو سالگ یدک کش نجف آباد ی او بر اثر ذاتالریه درگذشت و مادرش در تمام دوران کودکی او برای امرار معاش تلاش میکرد.با این حال، بنز از سنین پایین هوش قابل توجهی، به ویژه در مکانیک و مهندسی، از خود نشان داد. با استفاده از این استعدادهای اولیه، او شروع به تعمیر ساعتها برای تکمیل درآمد خانوادهاش کرد.
او حتی یک تاریکخانه در منطقه جنگل سیاه ساخت تا برای گردشگران عکس چاپ کند. سمت خرید خودروهای لوکس امروزی سوق میدهد. ۱۲.۱ مقدمهبا توجه به تقاضای جهانی برای کاهش مصرف سوخت و انتشار گازهای گلخانهای، کارایی سیستم انتقال قدرت و گیربکسها به طور مداوم در حال بهبود است. برای برآورده کردن الزامات زیستمحیطی، مقررات انتشار گازها یدک کش نجف آباد ی گلخانهای و تقاضای مصرفکننده برای لذت رانندگی با خودروهای نسل بعدی، انواع مختلفی از گیربکسها پدیدار شدهاند. مرسدس بنز بیش از ۵۰ سال تجربه در تولید و توسعه گیربکسهای اتوماتیک و دستی دارد و اولین گیربکس اتوماتیک چهار سرعته خود را به طور مستقل در اوایل سال ۱۹۶۱ توسعه داده است. با بهرهگیری از بیش از شصت سال تجربه مرسدس بنز در توسعه گیربکسهای اتوماتیک و دستی، مفاهیم جدید گیربکس را میتوان به سرعت در پلتفرمهای مختلف خودرو اعمال کرد (شکل ۱۲.۱). فصلها و مقالاتشما میتوانید فصلها و مقالات زیر را که مربوط به این موضوع هستند، بیابید.فصلهافناوری پیشرفته انتقال قدرت، عملکرد خودرو را بهبود میبخشد۱۲.۱ مقدمهبا توجه به تقاضای جهانی برای کاهش مصرف سوخت و انتشار گازهای گلخانهای، ک یدک کش نجف آباد ارایی سیستم انتقال قدرت و گیربکسها به طور مداوم بهبود یافته است. برای برآورده کردن الزامات زیستمحیطی، مقررات انتشار گازهای گلخانهای و خواستههای مشتری برای لذت رانندگی با خودروهای نسل بعدی، انواع مختلفی از گیربکسها پدیدار شدهاند. مرسدس بنز بیش از ۵۰ سال تجربه در تولید و توسعه گیربکسهای اتوماتیک و دستی دارد و اولین گیربکس اتوماتیک چهار سرعته خود را در سال ۱۹۶۱ به صورت داخلی توسعه داد. با بهرهگیری از بیش از شش دهه تجربه مرس یدک کش نجف آباد دس بنز در توسعه گیربکسهای اتوماتیک و دستی، مفاهیم جدید گیربکس را میتوان به سرعت در پلتفرمهای مختلف خودرو اعمال کرد (شکل ۱۲.۱).برای دانلود تصویر در اندازه کامل، وارد شوید۱۲.۱ شصت سال تجربه مرسدس بنز در توسعه و تولید گیربکسمرسدس بنز تولید گیربکسهای اتوماتیک را از اوایل سال ۱۹۶۱ آغاز کرد
و تعهد این شرکت به نوآوری را در طول شش نسل توسعه گیربکس خود نشان داد. برای دههها، گیربکسها جزء اساسی سیستم انتقال قدرت بودهاند و تأثیر عمیقی بر ویژگیهای خودرو و عملکرد رانندگی داشتهاند. در این فصل برخی از انواع پیشرفته گیربکس که توسط مرسدس بنز توسعه و تولید شدهاند، معرفی خواهند شد. از رویاهای دو مهندس جسور گرفته تا امپراتور یدک کش نجف آباد ی تجاری ایلان ماسک و رباتهای انساننما؛ درباره سفر دراماتیک تسلا - یکی از انقلابیترین شرکتهای خودروسازی جهان - بیاموزید.در سال ۲۰۰۳، در سیلیکون ولی، قلب نوآوریهای فناوری، جرقهای از انقلاب روشن شد و تحولی بزرگ را برای صنعت خودرو رقم زد. گروهی از مهندسان و کارآفرینان رویاپرداز، که متعهد به ایجاد خودروهای پاک، قدرتمند و لوکس بودند، تسلا موتورز را تأسیس کردند که به نام مخترع و فیزیکدان مشهور، نیکولا تسلا، نامگذاری شده است.این شرکت در روزهای اولیه یدک کش نجف آباد خود با چالشهای متعددی روبرو بود، زیرا مفهوم خودروهای الکتریکی هنوز در مراحل ابتدایی خود بود و با شک و تردید و انتقاد روبرو میشد. اما تسلا با سرسختی، خلاقیت و باور تزلزلناپذیر خود، به راه خود ادامه داد. در سال ۲۰۰۸، تسلا با عرضه اولین خودروی اسپرت تمام برقی خود، رودستر، گامی مهم در صنعت خودروسازی برداشت. این خودرو با عملکرد و برد مسافتی برتر خود، توجه بسیاری از کارشناسان و مصرفکنندگان را به خود جلب کرد و ثابت کرد که خودروهای برقی کاملاً میت یدک کش نجف آباد وانند با خودروهای بنزینی رقابت کنند.تسلا به نوآوری و پیشرفت خود ادامه داد. در سال ۲۰۱۳، تسلا اولین سدان لوکس تمام برقی خود، مدل S، را عرضه کرد که بار دیگر صنعت خودروسازی را متحول کرد. مدل S با طراحی زیبا، فضای داخلی جادار و عملکرد فوقالعاده، به سرعت به محبوبترین خودروی برقی جهان تبدیل شد.
در آن سال، تسلا مدل S به موفقیت چشمگیری دست یافت و از رقابت شدید با مرسدس بنز کلاس S، بیامو سری ۷ و سایر سدانهای لوکس سربلند بیرون آمد. با وجود این دستاوردهای قابل توجه در دهه ۲۰۰۰، شایان ذکر است که داستان تسلا از سال ۱۹۹۰ آغاز شد.امروزه، تسلا به یکی از ارزشمندترین برندهای خودروسازی جهان، نمادی از نوآوری، خلاقیت و تعهد به تعالی تبدیل ش یدک کش نجف آباد ده است. تسلا با طیف متنوعی از خودروهای برقی، باتریهای ذخیره انرژی و پنلهای خورشیدی خود، به ایجاد آیندهای پاکتر و پایدارتر برای کره زمین متعهد است.داستان تسلا الهامبخش است و نوآوری جسورانه، خلاقیت و روحیه تزلزلناپذیر آن را به نمایش میگذارد. این داستان به ما میآموزد که از طریق ایدههای نوآورانه و تلاش بیوقفه، میتوانیم به دستاوردهای بزرگی دست یابیم و جهان را تغییر دهیم. چشمانداز تسلا از علاقه مارتین به خودروهای اسپرت ناشی میشد؛ او به دلایل مختلف خرید یکی از یدک کش نجف آباد آنها را در نظر گرفت، اما در نهایت این ایده را رها کرد زیرا:این خودروهای اسپرت از نظر سوخت ناکارآمد بودند و در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۳ لیتر بنزین مصرف میکردند که آنها را غیراقتصادی میکرد.در آن زمان، قیمت نفت و بنزین به دلیل جنگهای خاورمیانه رو به افزایش بود.گرمایش جهانی نیز یک مشکل جدی بود و خرید چنین خودروی اسپرتی میتوانست آن را تشدید کند.ابرهارد به خرید یک خودروی برقی مانند EV1 فکر کرده بود، اما این خودروها فراخوانده شده بودند. در اوایل قرن بیست و یدک کش نجف آباد یکم، کالیفرنیا قانونی به نام "قانون خودروهای بدون آلایندگی" تصویب کرد که هدف آن کاهش انتشار گازهای گلخانهای و آلودگی هوا بود. این قانون خودروسازان را ملزم میکرد که اطمینان حاصل کنند که ۱۰٪ از خودروهای فروخته شده در کالیفرنیا تا سال ۲۰۱۰، مدلهای بدون آلایندگی باشند. با این حال، برخی از خودروسازان،
مانند جنرال موتورز، تویوتا و هوندا، با این قانون مخالفت کردند و استدلال کردند که این قانون بسیار سختگیرانه و برای صنعت خودرو مضر است. در آن زمان، خودروهای الکتریکی به اندازه کافی سریع یا کارآمد نبودند، بنابراین ابرهارد سوختهای مختلفی را بررسی کرد، از پیلهای سوختی هیدروژنی گرفته تا بنزین، دیزل و گاز طبیعی. خودروهای الکتریکی میتوانستند با زغال سر یدک کش نجف آباد نگ، گاز طبیعی یا نفت کار کنند. پس از تحقیقات گسترده، ابرهارد و مارک به این نتیجه رسیدند که خودروهای الکتریکی از هر وسیله نقلیه دیگری برتر هستند؛ با این حال، مشکل این بود که ابرهارد و تارپنینگ قبلاً در بخش سختافزار کار میکردند و چیزی در مورد صنعت خودرو نمیدانستند.قبل از تأسیس تسلا، ابرهارد به صورت آنلاین به دنبال شرکتهایی بود که خودروهای الکتریکی تولید میکردند. در آن سالها، همه شرکتهای بزرگ درگیر نبودند، اما یک شرکت کوچک در جنوب کالیفرنیا به نا یدک کش نجف آباد م AC Propulsion سه مدل ویژه به نام tzero تولید کرد و ایده اولیه را با ابرهارد و همکارانش به اشتراک گذاشت. tzero ثابت کرد که ساخت خودروهای الکتریکی پرسرعت امکانپذیر است، اما این ایده هنوز نیاز به توسعه بیشتر دارد. ابرهارد پس از تماس با آنها، متوجه شد که این شرکت کوچک پس از لغو قانون "خودروهای بدون آلایندگی" تقریباً تمام درآمد خود را از دست داده است. بنابراین، ابرهارد در این شرکت سرمایهگذاری کرد و از آنها خواست که برای او یک ماشین بسازند. ماشینهای آنها مجهز به یک یدک کش نجف آباد باتری حساس و خطرناک بودند که از صفحات سربی و اسید سولفوریک برای تولید برق استفاده میکرد و در نتیجه برد رانندگی بسیار کوتاهی داشت. ابرهارد پیشنهاد داد که به باتریهای لیتیوم-یونی روی آورند. بنابراین، با سرمایهگذاری بیشتر، خودروهایی مجهز به باتریهای لیتیوم-یونی ساختند.
هنگامی که ابرهارد و تارپنینگ باتری مناسبی برای وسایل نقلیه الکتریکی پیدا کردند، شروع به جستجوی راهی برای تولید انبوه خودروهای الکتریکی با قدرت و برد رانندگی مناسب کردند.ایدههای ابرهارد و تلاشهای او با AC Propulsion ناموفق بود، بنابراین او تصمیم گرفت شرکت خودش را راهاندازی کند. در آن زمان، ابرهارد از خود میپرسید که اگر خودروهای الکتریکی ر یدک کش نجف آباد واقعاً امکانپذیر هستند، چرا غولهای خودروسازی هنوز وارد این عرصه نشدهاند.در واقع، جنرال موتورز پیش از این تلاش کرده بود تا وارد صنعت خودروهای الکتریکی تجاری شود، میلیاردها دلار سرمایهگذاری کند و نمونه اولیهای به نام EV-1 بسازد، اما در نهایت شکست خورد. ایلان ماسک تفاوت قابل توجهی با سایر سرمایهگذاران داشت: او بر توسعه فضاپیما متمرکز بود، بنابراین ساخت یک وسیله نقلیه کاملاً الکتریکی برای او دشوار نبود. ماسک کاملاً با دیدگاه آنها موافق بود و پس از دستیابی به توافق اولیه با ابرهارد و تارپنینگ، در اول آوریل ۲۰۰۴، ۶.۳۵ میلیون دلار در تسلا سرمایهگذاری کرد و به عنوان شریک و رئیس هیئت مدیره انتخاب شد.فناوری شگفتانگیز باتریاولین قدم در ساخت خودروهای الکتریکی کارآمد و با عملکرد بالا، طراحی باتریهای مناسب بود، گامی مملو از چالش. ابرهارد و تارپنینگ باتریها را از ابتدا توسعه دادند. مدیریت این همه سلول باتری، چه از نظر مکانیکی و چه از نظر ایمنی، چالش بزرگی بود. این در آن زمان بیسابقه بود. در یک کنفرانس، خطرات باتریهای لیتیوم-یونی یدک کش نجف آباد مورد بحث قرار گرفت. همزمان، تعداد زیادی آتشسوزی لپتاپ گزارش شد. اگرچه تعداد این آتشسوزیها کم بود، اما بسیار خطرناک به نظر میرسیدند. بنابراین، ایمنی و خنکسازی باتریهای لیتیوم-یونی در آن زمان چالشهای بزرگی بودند و مراحل بعدی تا زمان حل این چالشها به تعویق افتاد
. در مرحله بعد، با کمک تیمی از متخصصان باتریهای لیتیوم-یونی، تپنینگ و ابرهارد یک سیستم خنککننده طراحی کردند. هیچکس تا آن زمان ۷۰۰۰ سلول را در یک باتری مونتاژ نکرده بود. در ساختار باتری، سلول واحد اساسی برای ذخیره و تولید انرژی الکتریکی است. هر باتری از چندین سلول متصل به صورت سری یا موازی تشکیل شده است. امروزه، همه خودروهای الکتر یدک کش نجف آباد ریکی از سیستمهای باتری طراحی شده توسط تسلا موتورز استفاده میکنند. تولد رودسترطراحی اولین مدل تسلا موتورز بسیار مهم بود. آنها میخواستند یک ماشین الکتریکی بسازند که در ابتدا چشمگیر به نظر نرسد. ابرهارد جلسات متعددی با طراحان و شرکتها، به ویژه تیم طراحی لوتوس، برگزار کرد و دیدگاه خود را منتقل کرد. در نهایت، بیل مکگرگور و IDEO Design با ابرهارد بحثهای عمیقی داشتند و چندین پیشنهاد طراحی اولیه تهیه کردند. ابرهارد، یکی از بنیانگذاران تسلا، در گردهمایی با حضور اعضای شرکت و مشاوران، در مورد این طرحهای اولیه درخواست بازخورد کرد. طرح نهایی رودستر در آن جلسه نهایی شد.تسلا نمونه اولیه رودستر را در سال ۲۰۰۶ رونمایی کرد. این رونمایی، حتی قبل از عرضه به بازار، طرف یدک کش نجف آباد داران زیادی را برای این ماشین اسپرت تمام الکتریکی به دست آورد. رویداد رونمایی رودستر در سانتا مونیکا در ۱۰ ژوئیه ۲۰۰۶، دیدنی بود و واکنشهای مشتاقانهای را از سوی رسانهها، سرمایهگذاران و عموم مردم به همراه داشت. بسیاری از عملکرد بالا و جذابیت این ماشین الکتریکی شگفتزده شدند، اما جالبتر اینکه، ابرهارد و تارپنینگ جلسات منظمی برای نمایش و توضیح نمونههای اولیه خودروهای الکتریکی مختلف برگزار میکردند. هدف اصلی این کار، ارتباط با مشتریان و حمایت از آنها در طول مسیر بود. ابرهارد یدک کش نجف آباد و تارپنینگ در مورد زمان عرضه محصول نهایی کاملاً صادق بودند. بسیاری از افراد، از جمله برخی از سرمایهگذاران تسلا، ۱۰۰۰۰۰ دلار برای پیوستن به لیست پیشسفارش هزینه کردند.در ابتدا، ابرهارد و تارپنینگ برنامه بازاریابی مکتوبی برای فروش خودروهای الکتریکی نداشتند.
با این حال، تولید سالانه آن (تقریباً 1.8 میلیون دستگاه خودرو در سال 2023) بسیار کمتر از تویوتا و فولکس واگن است.اگر قرار باشد بزرگترین و قویترین شرکت در صنعت خودروسازی جهان را انتخاب کنیم، تویوتا انتخاب برتر خواهد بود زیرا بین حجم تولید بالا و ارزش بازار قابل توجه تعادل برقرار میکند؛ با این حال، اگر حجم تولید سالانه در اولویت باشد، فولکس واگن برجسته خواهد بود؛ و اگر ارز یدک کش نجف آباد ش سهام در اولویت باشد، تسلا پیروز خواهد شد. معرفی نه برند برتر جهانی خودروآیا به دنبال یک ماشین جدید هستید؟ با وجود این همه برند و مدل خودرو، انتخاب میتواند دشوار باشد. کدام برندها در دنیای خودرو حرف اول را میزنند؟ چه ویژگیهایی یک برند را محبوب و قابل اعتماد میکند؟ این مقاله، برترین برندهای خودروی جهان را معرفی میکند تا به شما در انتخاب آگاهانه کمک کند.این مقاله که توسط Star Part نوشته شده است، با هدف معرفی بهترین برندهای خودروی جهان و رتبهبندی آنها در بازارهای جهانی نوشته شده ا یدک کش نجف آباد ست. همچنین محبوبترین مدلهای وارداتی در ایران را بررسی خواهیم کرد. اگر به صنعت خودرو و برندهای جهانی خودرو علاقهمند هستید، توصیه میکنیم تا انتها بخوانید.برندهای معتبر خودروصنعت خودرو یکی از بزرگترین و رقابتیترین صنایع جهان است؛ برندهای بیشماری در آن به شدت یدک کش نجف آباد رقابت میکنند. برخی از برندهای جهانی خودرو از طریق کیفیت و ایمنی برتر جایگاه خود را در بین برندهای برتر به دست آوردهاند، در حالی که برخی دیگر با طراحیهای زیبا و منحصر به فرد خود را متمایز میکنند! بنابراین، کدام شرکت شناختهشدهترین برند خودرو در جهان است؟برند شماره یک و معتبرترین برند جهانی خودرو، فولکس واگن است که سالهاست بزرگترین خودروساز جهان بوده است.تویوتا در رتبه دوم قرار دارد.جنرال موتورز در رتبه سوم قرار دارد
.اولین وسیله نقلیه چرخدار با نیروی بخار، یک ارابه پنج چرخ بود که توسط فردیناند فلبیستر بلژیکی برای امپراتور چین در سال ۱۶۷۸ ساخته شد. سپس، در سال ۱۷۶۷، نیکولاس جوزف کان فرانسوی یک خودروی چهار چرخ با یک محفظه بخار بزرگ در جلو طراحی کرد. اولین موتور احتراق داخلی نیز در سال ۱۸۶۰ ظاهر شد و طراحی آن بعداً برای ساخت خودروی معروف مرسدس بنز مورد استفاده قرار گرفتر یدک کش نجف آباد . پس از طراحی مارسل پچ از اولین کالسکه بخار با دیفرانسیل، ساموئل براون اولین کالسکه مجهز به موتور احتراق داخلی را طراحی و ساخت. در سال ۱۸۶۰، اتین لنوار، بلژیکی، اولین موتور بنزینی دو زمانه را اختراع کرد.صنعت خودرو پس از آن به توسعه خود ادامه داد و مهندسان اروپایی متعددی بین سالهای ۱۸۶۰ تا ۱۸۷۰ اختراعات مختلفی انجام دادند. در سال ۱۸۷۶، اتو و لانگن یک موتور چهار زمانه طراحی و ساختند. متعاقباً، دایملر در سال ۱۸۸۳ موتور کاربراتور پرسرعت را اختر یدک کش نجف آباد اع کرد. در نهایت، تولید اولین خودروی جهان مشابه خودروی مدرن را میتوان به سال ۱۸۸۶، که توسط کارل بنز ساخته شد، نسبت داد. این ماشین که به جای چهار چرخ، تنها سه چرخ داشت، به یک موتور بنزینی تک سیلندر ۹۵۴ سیسی مجهز بود و میتوانست به حداکثر سرعت [اطلاعات ناقص است - احتمالاً سرعت بر حسب کیلومتر یدک کش نجف آباد در ساعت] برسد. این سال، سال تولد خودروی مدرن در نظر گرفته میشود و برتا بنز، همسر کارل بنز، نقش مهمی در این امر ایفا کرد. برتا بنز در اولین سفر کارل با خودرو، سهچرخه او را راند و عملکرد خودرو را به طور کامل نشان داد. تاریخچه توسعه صنعت خودروسازی جهانی نشان میدهد که از سال ۱۸۱۶، این صنعت به طور مداوم در حال تکامل و ادغام بوده و همواره با اهداف کسب درآمد بیشت